ПУБЛІЧНА ОФЕРТАНА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Даний публічний договір (далі — Оферта/Договір) є офіційною пропозицією ФОП Пилипенко Дар'я Олександрівна, ІПН/ЄДРПОУ 3230320125, далі «Виконавець», щодо надання інформаційно-консультаційних послуг юридичним та/або дієздатним фізичним особам на наведених нижче умовах у формі Програми “Консультант з дитячого сну” — спеціальної форми, спрямованої на придбання Замовником інформації, умінь та навичок у сфері введення у професію консультант з дитячого сну, основи фізіології сну, поведінкові порушення сну, причини та психологія, внаслідок споживання контенту програми.1.2. Відповідно до ст. 633, ч. 2 ст. 638, ст. 641 Цивільного кодексу України цей документ є публічною Офертою, і у разі прийняття наведених нижче умов та оплати послуг Виконавця, особа, яка здійснила Акцепт цієї Оферти, стає Замовником (відповідно до пункту 1 статті 642 ЦК України відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною). Акцепт Оферти дорівнює укладенню договору на умовах, викладених в Оферті, що беззастережно приймається сторонами.1.3. Виконавець та Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладання та виконання цього Договору на надання інформаційно-консультаційних послуг.1.4. Цей договір, укладений за допомогою акцепту цієї оферти, регламентується нормами цивільного законодавства про договір приєднання, оскільки його умови визначені Виконавцем у цій оферті та можуть бути прийняті Замовником не інакше, як шляхом приєднання до запропонованого Договору в цілому. Здійснюючи акцепт, Замовник підтверджує, що в повному обсязі ознайомлений та погоджується з умовами цієї оферти. У частині відкриття доступу до інформаційних матеріалів, до онлайн-зустрічей, до модулів, а також в частині перевірки домашніх завдань, надання доступу до телеграм каналу/ інтернет-платформи, проведення онлайн зустрічей, застосовуються норми, як в абонентському договорі, тобто послуги підлягають оплаті за фактом надання Виконавцем, незалежно від використання їх Замовником. Доступ до телеграм-чату — це бонуси від Виконавця.1.5. Виконавець має право будь-якої миті змінювати умови цієї публічної оферти в односторонньому порядку без попереднього погодження із Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов. Для Замовників, які вчинили акцепт оферти до публікації нових умов, договір вважається укладеним у колишній редакції.1.6. Предмет договору. За цим договором Виконавець зобов'язується надати, а Замовник — оплатити та прийняти інформаційно - консультаційні послуги відповідно до обраного Замовника Тарифу.1.7. Замовник визнає, що метою укладення договору є отримання інформації щодо введення в професію консультант з дитячого сну, розвитку свого бізнесу та не пов'язане з реалізацією особистих та сімейних потреб у розумінні Закону України «Про захист прав споживачів». З огляду на комерційну мету укладання Договору, до відносин Сторін не застосовуються норми Закону України «Про захист прав споживачів».1.8. Виконавець має право залучати третіх осіб для надання послуг за цим договором. Підбір співвиконавців провадиться на розсуд Виконавця. 1.9. Виконавець має право залучати гостьових спікерів на свій розсуд.
2. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ
2.1. З метою єдиного розуміння цієї Оферти наведені нижче терміни використовуються в наступному значенні:Оферта (Договір) — даний публічний договір на надання інформаційно-консультаційних послуг.Акцепт оферти — повне та беззастережне прийняття умов оферти шляхом здійснення наступних дій: внесення оплати за послугу бронювання місця на програмі, або внесення встановленої Виконавцем першої частини передоплати за послуги, або внесення повної вартості послуг відповідно до обраного Замовником Тарифу на розрахункові рахунки вказані Виконавцем, або оплата за надання послуг може також проводитись через будь-який платіжний сервіс з яким у Виконавця є домовленості/договір. Датою акцепту вважається дата надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Виконавець має право обмежити кількість місць, доступних для придбання за конкретним Тарифом, про що він розміщує інформацію на сайті або у соцмережі Інстаграм.Виконавець — офіційною пропозицією фізичної особи підприємця Пилипенко Д.О., ІПН/ЄДРПОУ 3230320125, надає інформаційно-консультаційні послуги Замовнику на умовах цієї Оферти. Замовник — особа, яка здійснила Акцепт Оферти на викладених у ній умовах.Інформаційно-консультаційні послуги — послуги Виконавця з відкриття обмеженого доступу Замовника до матеріалів програми та відкриття доступу до онлайн-зустрічі, відповідно до умов Оферти та наповнення обраного тарифу. Інші послуги заявлені в Тарифі є бонусні, надаються та змінюються на розсуд Виконавця.Тариф — невіддільна частина цього договору, яка встановлює набір окремих послуг (відкриття доступу до онлайн зустрічей та відкриття доступу до інформаційних матеріалів) в рамках обраної Замовником програми, які буде отримувати Замовник, період надання послуг, порядок обрання тарифів та їх вартість.  Актуальну редакцію опису Тарифів Замовник може отримати на сайті https://sleepinstitute.com.uaПрограма “Консультант з дитячого сну” / Програма — сукупність розділених послуг з відкриття доступу до онлайн-зустрічей/модулів та послуги з відкриття доступу до інформаційних матеріалів, що надаються відповідно до Тарифу за допомогою мережі Інтернет, об'єднаних єдиною тематикою та спрямовані на самостійне опанування Замовником знань та навичок направлених на вступ у професію Консультант з дитячого сну. Усі матеріали, що входять до складу Курсу, є творами в сенсі ст. 433 Цивільного кодексу України. Онлайн-зустріч/ зустріч — це окрема послуга відкриття доступу до онлайн-зустрічі. Відбувається через мережу Інтернет за допомогою додатку Zoom або інших інформаційних технологій та додатків обраних Виконавцем. Тематичне наповнення онлайн-зустрічі відбувається залежно від обраного Замовником Тарифу та коригується Виконавцем на власний розсуд залежно від досягнень Замовника на програмі. Відеозапис зустрічі — це право Виконавця, яке можна реалізувати, якщо онлайн-зустріч відбулась. Відеозапис онлайн-зустрічі зберігається Виконавцем. Доступ — право Замовника переглядати, знайомитись та іншим дозволеним у рамках цієї оферти належним чином користуватися інформаційними матеріалами Виконавця на інтернет-платформі (або інших обраних Виконавцем електронних ресурсах, додатках, платформах, чатах та сайтах) відповідно до обраного Замовником Тарифу на умовах невиключної ліцензії. Доступ до текстового або аудіо, або відео, або фото, або іншого інформаційного матеріалу вважається наданим в повному обсязі та належної якості з моменту відкриття Замовнику такого доступу, якщо надання такого матеріалу передбачено тарифом який обрав Замовник.Якщо Замовник оплатив та отримав всі оплачені послуги, то він отримує від Виконавця доступ до відеозапису онлайн-зустрічі на період 120 календарних днів з дати початку програми. Для того, щоб Замовнику після отримання інформаційно-консультаційних послуг Виконавця додатково відкрити доступ до інформаційних матеріалів на умовах невиключної ліцензії на 30 календарних днів, необхідно внести оплату Виконавцю у розмірі, що дорівнює 10% від вартості тарифу який був у Замовника.Чат — спільнота Замовників, які одночасно отримують послуги Виконавця та обговорення тем занять та завдань між собою та/або з представниками Виконавця/ Виконавцем, якщо це передбачено Тарифом.Телеграм канал — канал програми з обмеженим доступом у месенджері Телеграм, на якому розміщує інформацію Виконавець або його представники для Замовників, якщо це передбачено Тарифом.Чат-бот — це автоматизований багатофункціональний помічник, який може показувати інформацію користувачам і збирати інформацію на запит згідно заздалегідь підготовлених сценаріїв Виконавця, з додержанням Закону України «Про захист персональних даних».Інтернет — платформа (далі — Платформа) — платформа, з якою співпрацює Виконавець для надання послуг, якщо вона передбачена тарифом.Сторінка у соціальній мережі Інстаграм — профіль, який належить Виконавцю або представниками Виконавця.Інформаційні матеріали — тексти, або аудіоматеріал, або відеоматеріал, або таблиці, (чек-лист, гайд, презентація) або інші документи на вибір Виконавця, розроблені Виконавцем/представниками Виконавця та містять інформацію для досягнення цілей відповідно до Програми та Тарифу. Матеріали захищені від копіювання, спотворення чи іншого незаконного використання відповідно до положень цієї оферти та чинного законодавства України про комерційну таємницю та авторські права. Обсяг інформаційних матеріалів встановлює Виконавець на власний розсуд. Консультаційні послуги — бонусні послуги з консультування Замовника із застосування інформаційних матеріалів у рамках модулів (зворотний зв'язок у вигляді домашніх завдань), якщо вони передбачені тарифом.Сайт — сукупність даних (текстів, графічних і дизайнерських елементів, фото, відео та інших результатів інтелектуальної діяльності, комп’ютерних програм), що пов’язані між собою, містяться в інформаційній системі, та забезпечують доступність цієї інформації для кінцевих споживачів та розміщуються за адресою: https://sleepinstitute.com.ua Сайт може використовуватися Виконавцем для надання послуг Замовникам та надання інформації.
3. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ. ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
3.1. Вартість наданих Виконавцем Послуг для кожного тарифу вказана на сайті в описі Тарифу. При цьому Сторони визнають, що загальна вартість Тарифу є сумою вартості відкриття доступу до інформаційних матеріалів та відкриття доступу до онлайн зустрічі.3.2. Оплата послуг проводиться Замовником самостійно. Виконавець приймає оплату, здійснену шляхом переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно виставленого рахунку або PayPal. Датою оплати вважається дата надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата повинна бути здійснена мінімум за 1 день до старту програми.3.3. Оплата вноситься у розмірі 100% передоплати вартості послуг, виходячи з обраного Замовником Тарифу. Внутрішнє розтермінування оплати здійснюється за погодженням з Виконавцем та можливе в наступному варіанті:Варіант 1:10% вартості Програми дорівнює та оплачується послуга бронювання місця перед початком програми,  40% вартості програми оплачується перед другим тижнем програми, 50% вартості Програми оплачується - перед шостим тижнем програми.
Варіант 250% вартості Програми оплачується перед початком програми,  50% вартості програми оплачується перед шостим тижнем програми.
Остаточний варіант оплати узгоджується з Виконавцем шляхом листування у месенджері Телеграм/ соцмережі Інстаграм, яке є невід'ємною частиною оферти з вказанням сум та дат оплати.
У всіх варіантах доступ до матеріалів надається згідно оплаченого обсягу послуг Виконавця. Якщо Замовник не вносить наступну частину оплати за послуги, то доступ до всіх послуг в т.ч. бонусних закривається. Тобто Замовник не допускається до надання послуг, інстаграм- та телеграм-чату, телеграм-каналу, та нової неоплаченої інформації на платформі або будь-якому іншому ресурсі обраного Виконавцем для надання послуг. Банківські комісії і інші супутні банківські платежі оплачуються Замовником.3.4. Умови надання бонусів, знижок, проведення акцій висвітлюються на Сайті або Інстаграм-сторінці Виконавця додатково. Замовник повинен самостійно відслідковувати умови надання бонусів, знижок, проведення акцій.3.5. Можливо зовнішнє розтермінування оплати послуг Виконавця згідно умов встановлених Банком, а саме: оплата за надання послуг проводиться через платіжний сервіс ТОВ Фінансова компанія «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» (WayForPay) або інші онлайн сервіси еквайрингу, з якими співпрацює Виконавець на момент оплати послуг Замовником.3.6. Для фіксації вартості послуг та бронювання місця на програмі на місячний термін, Замовник може скористатися послугою бронювання місця, вартість якої дорівнює 10% вартості програми. Вартість послуги бронювання у разі відмови від подальших послуг Виконавця, не повертається. Послуга вважається наданою та прийнятою в повному обсязі та належної якості з моменту її оплати, без складання акту наданих послуг.
4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
4.1. Після оплати послуг Замовнику на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, надсилається доступ до телеграм каналу або особистого кабінету на інтернет-платформі, телеграм чату, у разі повної оплати дійсний на весь період надання послуг, передбачений Тарифом обраним Замовником.Виконавець надсилає Замовнику на електронну пошту, вказану під час оплати, інформаційний лист з підтвердженням реєстрації на обраний тариф. Замовник самостійно здійснює реєстрацію на платформі, телеграм чаті, телеграм каналі забезпечуючи конфіденційність паролів доступу.У випадку, якщо у встановлені терміни доступу на платформу, посилання на телеграм чат не було надано, Замовник зобов'язується самостійно зв'язатися з Виконавцем та надати актуальну адресу своєї електронної пошти.4.2. Виконавець забезпечує розміщення інформаційних матеріалів на інтернет-платформі або в телеграм каналі/ чаті в обсязі, встановленому Тарифом. Після закінчення програми на обраному Тарифі, доступ до матеріалів, в т.ч. в запису для Замовника припиняється. Доступ до навчальних матеріалів може бути пролонговано за додаткову плату, встановлену Виконавцем на момент звернення Замовника.4.3. Замовник зобов'язується своєчасно самостійно вивчати розміщені на інтернет-платформі, у телеграм каналі/ чаті матеріали відповідно до графіка відкриття модулів/ онлайн зустрічей, встановленого Виконавцем та самостійно контролювати час графіку навчання, що надається.  4.4. Послуги вважаються наданими:4.4.1. Участь у програмі (використання Послуги) підтверджується внесенням оплати одним зі способів, вказаних на сайті, згідно з обраним тарифом.4.4.2. Послуга з надання доступу до інформаційних матеріалів, вважається наданою з моменту надсилання доступу - запрошення до онлайн зустрічі та/або супутніх матеріалів навчання Замовнику.4.4.3. Послуга з перевірки домашніх завдань вважається наданою в повному обсязі, якщо Замовник надав домашнє завдання протягом 48 годин, а Виконавець чи співвиконавці його перевірили протягом 3 робочих днів з моменту надання.4.4.4. Послуга з перевірки домашніх завдань вважається наданою в повному обсязі, також в тому випадку, коли домашні завдання не надсилалися Замовником на перевірку у встановлені п. 4.4.3. Договору або не виконуються взагалі. В такому випадку Виконавець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку.4.4.5. Відсутність претензій з боку Замовника, надісланих у письмовій формі на електронну пошту Виконавця, протягом трьох календарних днів з дня надання послуги є підтвердженням того, що надані послуги прийняті Замовником без зауважень.4.4.6. У частині надання послуг з відкриття доступу до інформаційних матеріалів та конкретної онлайн зустрічі, послуги вважаються наданими на момент розміщення Виконавцем матеріалів на інтернет-платформі або телеграм каналі/чаті.4.4.7. Звіти за домашніми завданнями Замовник надсилає Виконавцю протягом 48 годин з моменту як домашнє завдання було задано до виконання Замовнику. Якщо Замовник не надає звіти по домашнім завданням у встановлений термін, Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неналежне надання) послуг за цим договором та повернення вартості послуг не здійснює.4.4.8. Сторони дійшли згоди про відсутність необхідності підписання акта прийняття-передачі наданих послуг. Відсутність претензій з боку Замовника, надісланих у письмовій формі на електронну пошту Виконавця, протягом трьох календарних днів з дати завершення надання конкретної послуги (конкретного модуля/ онлайн зустрічі) вважається підтвердженням факту повного та беззастережного приймання за якістю та обсягом послуг. Теж саме стосується послуги бронювання місць.4.4.9. Усі послуги в рамках Тарифу надаються Виконавцем та приймаються Замовником окремо та незалежно від надання та приймання інших послуг.4.4.10. Виконавець, його представники та/або співвиконавці відповідають на організаційні питання та перевіряють домашні завдання до 3 робочих днів з дня отримання повідомлення, з 10.00-17.00.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
5.1. Замовник має право:5.1.1. Сплатити послуги Виконавця у розмірі, передбаченому Тарифом;5.1.2. Вибрати необхідний йому варіант надання послуг відповідно до обраного Тарифу;5.1.3. Вимагати від Виконавця забезпечення Доступу до послуг після оплати;5.1.4. Вимагати належного та своєчасного надання Послуг Виконавцем;5.1.5. Звертатися до Виконавця за погодженими каналами зв'язку з питань, пов'язаних із наданням Послуг та отримувати інформацію про послуги;5.1.6. Отримувати інформацію про оцінку своїх умінь та навичок, а також про критерії цієї оцінки у відповідних групових чатах Виконавця у месенджерах;5.1.7. Користуватися інформаційними матеріалами програми задля досягнення цілей укладання договору;5.1.8. Отримувати послуги в рамках обраного та сплаченого ним Тарифу відповідно до умов цього Договору;5.1.9. Приймати рішення щодо необхідності здійснення тих чи інших дій Замовником, які рекомендуються Виконавцем у рамках надання послуг за цим Договором.5.1.10. Отримати сертифікат недержавного зразку від Виконавця, якщо:пройде всю програму, виконує своєчасно всі домашні завдання, буде присутнім на онлайн зустрічах (не меншим ніж на половині від всієї програми і більше), та виконує практичну+ аналітичну роботу за результатами ведення сім'ї (якщо це передбачено тарифом).
5.2. Замовник зобов'язаний:5.2.1. Самостійно забезпечувати технічну можливість отримання послуг Виконавця зі свого боку, а саме:надати актуальну адресу електронної пошти та інших засобів зв'язку - Належний доступ в інтернет. Виконавець не несе відповідальності за якість підключення до Інтернету, а також відсутність електроенергії. Замовник повинен повідомити Виконавця про можливі проблеми інтернет-з'єднання під час проведення онлайн-зустрічей, якщо такі передбачені Тарифом, у разі їх виникнення;- Наявність програмного забезпечення, сумісного з передачею інформації від Виконавця та інших необхідних технічних засобів;- Збереження логіну та пароля від особистого кабінету на інтернет-платформі на весь період доступу;- Наявність смартфона або ноутбука для приймання послуг Виконавця, перегляду матеріалів та виконання завдань.5.2.2. Неухильно і беззастережно дотримуватись наступних Правил поведінки при отриманні послуг:- дотримуватись дисципліни та загальноприйнятих норм поведінки, зокрема, виявляти повагу до представників Виконавця, Виконавця та інших Замовників, не зазіхати на їх честь та гідність;- не допускати агресивної поведінки/ пасивної агресії під час надання послуг, не заважати представнику Виконавця/Виконавцю або іншим Замовникам під час надання/отримання Послуг;- не використовувати інформацію, отриману від Виконавця, способами, які можуть призвести або спричиняють шкоду інтересам Виконавця;- не збирати інших Замовників у неузгоджені з Виконавцем чати з метою обговорення Виконавця та його представників та не брати участь у таких чатах;- не використовувати ненормативну лексику, не вживати у спілкуванні висловлювання, які можуть образити Виконавця, його представників чи інших Замовників, у тому числі у групових чатах Виконавця у месенджерах;- не поширювати рекламу та не пропонувати послуги сторонніх ресурсів, свої послуги чи послуги третіх осіб серед інших Замовників та представників Виконавця без попереднього погодження з Виконавцем, у тому числі у групових чатах Виконавця у месенджерах.5.2.3. Самостійно вивчати інформаційні та методичні матеріали, відстежувати всі чати, платформу, виконувати передбачені програмою завдання, в т.ч. своєчасно надавати результат виконання завдань Виконавцю;5.2.4. Оплачувати послуги Виконавця відповідно до Тарифу;5.2.5. Не розповсюджувати інформацію про діяльність Виконавця, яка стала відомою у процесі отримання послуг за цим договором.5.2.6. Не поширювати будь - яким доступним способом, зокрема за допомогою мережі Інстаграм графічні матеріали, рекомендовані посібники, додаткові матеріали, повний або фрагментований запис онлайн зустрічей/лекцій, письмових та голосових повідомлень Виконавця, що були отримані в процесі надання Послуги Замовнику5.2.7. У разі порушення п.5.2.2. та будь-якого з його підпунктів, Виконавець може розірвати договір в односторонньому порядку без попередження, без повернення коштів, та видалити Замовника з усіх чатів, телеграм каналу, платформи та припинити надання послуг.
6. ПРАВИЛА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
6.1. Виконавець має право:6.1.1. Не надавати Замовнику Послуги до моменту оплати. Моментом оплати вважається надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Замовник самостійно відповідає за правильність зроблених ним платежів;6.1.2. Самостійно визначати форми та методи надання Послуг виходячи з вимог законодавства України, а також конкретних умов Договору;6.1.3. Одразу припинити надання послуг щодо доступу до чату Замовнику, у разі порушення ним пункту 5.2.2. договору;6.1.4. Самостійно визначати склад додаткових спеціалістів, у тому числі тих, які надають безплатні бонусні Послуги, та на свій розсуд розподіляти між ними роботу;6.1.5. Вимагати оплату за послуги;6.1.6. Отримувати від Замовника будь-яку інформацію, необхідну для виконання своїх зобов'язань за Договором. У разі ненадання або неповного або неправильного подання Замовником інформації Виконавець має право призупинити виконання своїх зобов'язань за Договором до надання необхідної інформації або розірвати Договір без права повернення отриманих коштів від Замовника в 100 % розмірі. Виконавець не несе відповідальності у разі надання невідповідної інформації Замовником.
6.2. Виконавець зобов'язаний:6.2.1. Надати послуги за допомогою інтернет-з'єднання, в рамках обраного Замовником Тарифу;6.2.2. Після підтвердження факту оплати Виконавець зобов'язаний надати Замовнику необхідну для Доступу інформацію шляхом надсилання повідомлення на електронну пошту Замовника або до месенджера;6.2.3. Якщо тариф передбачає зворотний зв'язок з експертом, Виконавець зобов'язаний забезпечити цей зв'язок із Замовником в обсязі, передбаченому Тарифом. Дата та час зворотного зв'язку розміщується в чаті або в Телеграм каналі.
7. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадках:- порушення Замовником термінів оплати Послуг;- одноразового порушення Замовником своєю поведінкою прав та законних інтересів інших Замовників та залучених Виконавцем осіб, у процес надання послуг;- одноразового порушення обов'язків, встановлених у п. 5.2.2. справжньої угоди;- порушення Замовником умов розділу 8 цього договору про авторські права і конфіденційність та режим комерційної таємниці. Розірвання Договору відбувається з метою припинення порушень та мінімізації збитків Виконавця;- порушення Замовником ділової репутації Виконавця. У такому разі внесена плата за послуги Замовнику не повертається. Розірвання Договору у цьому випадку відбувається з метою припинення порушень та мінімізації збитків Виконавця;- порушення Замовником авторських та інших прав Виконавця шляхом розповсюдження матеріалів модулів платно чи безоплатно, а також у разі організації спільних покупок програм Виконавця (складчини) разом з третіми особами. Розірвання Договору у цьому випадку відбувається з метою припинення порушень та мінімізації збитків Виконавця.
7.2. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку в порядку, передбаченому Цивільним кодексом України. При цьому поверненню не підлягають кошти за послуги, які Виконавець надав до моменту розірвання Договору, а також витрати, понесені Виконавцем у рамках надання послуг.
7.3. Розірвання договору з ініціативи Замовника відбувається шляхом надсилання відповідної заяви на електронну пошту Виконавця. У заяві зазначаються причини розірвання Договору, електронна пошта Замовника, вказана під час реєстрації на програмі та дані Замовника для перерахування коштів (банківські реквізити, ПІБ, адреса).
7.4. Заява про розірвання та повернення коштів розглядається Виконавцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання. Результатом є відповідь з причинами відмови у поверненні коштів або електронне повідомлення з інформацією про переказ коштів.
7.5. Замовник зобов'язаний не допускати поширення будь-якими способами невідповідної інформації про послуги Виконавця, а також інформацію, яка ганьбить ділову репутацію Виконавця, а також наклеп відносно діяльності Виконавця чи його представників. За невиконання цього пункту Замовник несе відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 100 000 (сто тисяч) грн за кожний встановлений випадок. ДОДАТИ ПРО ШТРАФ У ВИПАДКУ КОПІЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ ТА/або незаконного його розповсюдження, матеріалів Програми 7.6. Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання послуг Замовнику з причин, що не залежать від Виконавця, а саме: порушення постачання електроенергії, порушення роботи Інтернету, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника, збої в роботі служб email-розсилки, у тому числі при попаданні електронних повідомлень Виконавця до теки «Спам». В такому випадку послуги вважаються наданими належним чином та підлягають сплаті у повному розмірі.
7.7. Виконавець не несе відповідальності за порушення умов цього договору у разі надання Замовником невідповідної та/або неповної інформації щодо себе під час оформлення замовлення, у т.ч. контактної інформації (e-mail, телефон тощо), а також у разі ненадання Замовником нової контактної інформації (e-mail, телефон) у разі їх зміни.
7.8. Жодна інформація, матеріали та/або консультації, надані Виконавцем у рамках надання послуг за цим договором, не можуть розглядатися як гарантії досягнення результату, оскільки це повністю залежить від дій самого Замовника, його особистісних якостей, якості та швидкості освоєння/впровадження одержуваних від Виконавця інформаційних матеріалів. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за договором.
7.9. У разі відмови Замовника від послуг Виконавця після часткового надання послуг, суми, що надійшли в рахунок оплати, повертаються Замовнику за вирахуванням вартості комісій банку та вже наданих Виконавцем послуг на момент отримання від Замовника вимоги про розірвання договору та повернення коштів. При розрахунку коштів, що підлягають поверненню за умови одностороннього розірвання Договору Замовником, застосовується формула:S= O – VДе:S – сума, яку належить повернути;О – загальна вартість усіх послуг Тарифа, оплачена Замовником;V – вартість наданих, до моменту розірвання договору, послуг у частині надання доступу до модулів та онлайн зустрічей, інформаційних матеріалів;
V = В*К + D 
В – вартість однієї онлайн зустрічі у тарифі;
К – кількість онлайн зустрічей, до яких був відкритий доступ для участі, до моменту розірвання договору;
D - вартість відкриття доступу до інформаційних матеріалів програми складає 40% від загальної вартості Тарифу за яким отримує послуги Замовник.
В = (Q – D) : С
Q– загальна вартість усіх послуг Тарифу за яким отримує послуги Замовник;
C – загальна кількість онлайн зустрічей у Тарифі за яким отримує послуги Замовник.
Доступ вважається наданим в повному обсязі з моменту відкриття. додати про неповернення коштів у разі 100 відсоткової оплати, при цьому Замовник пройшов 50+ відсотків програми або отримав доступ до навчальних матеріалів 
2) У тарифі без зворотного зв'язку або у записі доступ до всіх оплачених послуг відкривається одразу, тож послуга вважається наданою одразу після отримання доступу.
7.10. При виявленні факту порушення Замовником пунктів 8.1 — 8.4. Договору, Замовник зобов'язаний негайно припинити будь-яке пряме чи непряме порушення у день надходження вимоги від Виконавця або Правовласника, в тому числі включаючи, але не обмежуючись: видалити весь авторський контент (та/або конфіденційну інформацію), а також виплатити Виконавцю штраф від 100 000,00 (сто тисяч) грн. Але не менше 100 000,00 грн за кожний виявлений випадок порушення права Виконавця Замовником.
7.11. Вимога Виконавця про виплату штрафу підлягає негайному задоволенню у досудовому порядку. Термін розгляду такої вимоги становить 5 календарних днів. У разі відмови або незадоволення Замовником вимоги про виплату штрафу протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту направлення Виконавцем відповідної вимоги, Виконавець має право звернутися до суду за захистом порушеного права із покладенням на Замовника судових витрат.
7.12. Якщо Замовник жодного разу протягом оплаченого періоду не скористався відкритим йому доступом до інформаційних матеріалів, не переглянув запис чи не долучився до онлайн-зустрічі, не долучився до телеграм- та інстаграм-чату, сплачені Замовником кошти не повертаються, в тому числі частково, а доступ не продовжується на інший строк.
7.13. Усі претензії щодо якості надання Інформаційної послуги повинні надсилатися Замовником на адресу Виконавця за допомогою подання заявки на електронну пошту Виконавця. Строк розгляду претензій Замовника Виконавцем становить 7 (сім) робочих днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про розірвання договору та повернення коштів) з моменту претензії на адресу Виконавця.
7.14. У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення коштів, Кошти повертаються Замовнику шляхом їх зарахування на особовий рахунок Замовника в українському банку.
7.15. Усі повернення коштів здійснюються за умови скерування Замовником на адресу Виконавця заяви про розірвання договору та повернення коштів. Сторонами беззастережно приймається, що рішення про спосіб повернення коштів залишається у кожному даному випадку на розсуд Виконавця. У разі повернення коштів на рахунок Замовника, заповнена заява на повернення коштів за підписом Замовника у сканованому електронному вигляді, надсилається електронною поштою Виконавцю (допускаються такі формати файлу: gif, jpeg, pdf або електронний документ підписаний ЕЦП Замовника, або підписаний ЕЦП Замовника за допомогою системи Вчасно). Заява на повернення Грошових коштів повинна містити в обов'язковому порядку відомості про рахунок Замовника, комерційну організацію (банк), де зберігається рахунок, її адресу. У разі відсутності у заяві необхідних відомостей для повернення коштів, Виконавець не гарантує строків, зазначених у п. 7.13.
7.16. Фінансовий документ, що підтверджує внесення коштів Виконавцем на рахунок Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов'язку щодо повернення коштів Замовнику, що беззастережно приймається сторонами.
7.17. Усі розрахунки за цією Офертою здійснюються у національній валюті України – гривня (грн).
7.18. Сумарна відповідальність Виконавця за всіма можливими позовами та заявами Замовника обмежується вартістю послуг, сплачених Замовником.
7.19. Прийняття до розгляду претензій Замовника з вимогою повернення коштів припиняється останнім днем ​​надання послуг, що беззастережно приймається сторонами. Результатом є відповідь з причинами відмови у поверненні коштів.
7.20. Повернення грошей здійснюється відповідно до п. 7.9 цієї оферти. Інший спосіб продовження гарантованого терміну повернення коштів є неможливим і суперечить цьому Договору.
7.21. У разі здійснення платежу за допомогою банківської картки Замовнику рекомендується використовувати банківську картку, випущену, на ім'я Замовника. У разі повернення сплачених коштів, повернення здійснюється за тими самими реквізитами, за якими було отримано платіж, і на підставі особистої заяви особи, на ім'я якої було випущено банківську картку. Оплата не приймається при виявленні порушення Замовником умов платежу, встановлених цим Договором та законодавством України.
7.22. Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, бере на себе всі ризики, пов'язані з використанням інформації, умінь і навичок, отриманих Замовником під час надання послуг, Виконавець не несе відповідальності за досягнення будь-яких результатів Замовником, в тому числі фінансових.
7.23. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням Замовника та/або за його суб'єктивну оцінку, така невідповідність очікуванням та/або негативна суб'єктивна оцінка не є підставами вважати послуги, що надаються неякісними, ​​або не в узгодженому обсязі.
7.24. Невиконання завдань Замовником та їх несвоєчасне подання на перевірку не є підставою до повернення коштів.
8. АВТОРСЬКІ ПРАВА І КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Сторони визнають, що інформаційні та методичні матеріали, доступ до яких отримує Замовник, є результатом інтелектуальної діяльності Виконавця (або права на них виникли у Виконавця на підставі договору) та містять конфіденційну інформацію, що дозволяє Виконавцю за наявних чи можливих обставин збільшити доходи, уникнути невиправданих витрат, зберегти становище на ринку товарів, робіт, послуг чи отримати іншу комерційну вигоду.
8.2. Усі матеріали, доступ до яких отримує Замовник, є об'єктом авторських прав Виконавця та/або залучених третіх осіб. Інформація, до якої Замовник отримує доступ, а також передана та/або надіслана Замовнику в рамках наданих Виконавцем Послуг, призначена тільки Замовнику, має конфіденційний характер і захищена положеннями чинного законодавства і не може копіюватися, передаватись третім особам, тиражуватися, розповсюджуватися, пересилатися в електронній, «паперовій» чи іншій формі без додаткових угод, чи офіційної письмової згоди Виконавця.
8.3. Замовник зобов'язується не вчиняти дій, спрямованих на розповсюдження або розкриття інформації або створюють загрозу її розкриття або розповсюдження, зокрема:- надання третім особам логіну та паролю від особистого кабінету на інтернет-платформі;- копіювання інформаційних матеріалів будь-яким способом, передача роздрукованих матеріалів на паперовому носії, пересилання матеріалів третім особам на електронну пошту або месенджери;- розголошувати інформацію, що міститься в інформаційних матеріалах в усній чи письмовій формі, у тому числі через соціальні мережі;- розповсюдження від власного імені Замовника інформації, що стала доступною йому в процесі навчання, яка дублює зміст поданого матеріалу, хоча візуально є переробленою або написаною іншими словами зі збереженням первинного посилу та змісту. - розголошувати будь-яким способом інформацію, одержану від Виконавця через групові чати у месенджерах.
8.4. Забороняється передавати третім особам, а також створювати умови для отримання третіми особами повноважень щодо доступу до матеріалів Виконавця та використовувати ці матеріали в комерційних цілях від свого імені.
9. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
9.1. Персональні дані Замовника обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». При реєстрації на платформі/ у телеграм каналі / чаті за допомогою чат-бота Замовник надає таку інформацію себе: прізвище, ім'я, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, посилання на інстаграм профіль, або інші персональні дані з метою виконання цього Договору, зокрема анкетні дані.
9.2. Надаючи свої персональні дані Виконавцю, Замовник погоджується на їхню обробку Виконавцем, у тому числі з метою виконання Виконавцем зобов'язань перед Замовником у рамках надання послуг, просування Виконавцем товарів та послуг, проведення електронних та sms опитувань, контролю результатів маркетингових акцій, клієнтської підтримки, проведення розіграшів призів серед Замовників, контролю за якістю послуг, що надаються Виконавцем. 
9.3. Залишаючи Виконавцю відгуки (у будь-якій формі, в тому числі відео- зображення) Замовник дає згоду на використання Виконавцем цих відгуків з метою просування та реклами своїх послуг.
9.4. Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються Виконавцем з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збирання, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна) вилучення, використання, знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.
9.5. Виконавець має право використовувати технологію cookies. Cookies не містять конфіденційної інформації. Замовник цим дає згоду на збирання, аналіз та використання cookies, у тому числі третіми особами з метою формування статистики та оптимізації рекламних повідомлень.
9.6. Виконавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача платформи/ телеграм чату/ чат-боту. Ця інформація не використовується для встановлення особи відвідувача.
9.7. Виконавець/ відділ продажів має право здійснювати записи телефонних розмов, онлайн-зустрічей із Замовником. При цьому Виконавець зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, онлайн-зустрічей, та/або передачі її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання замовлень, в рамках своєї компетенції відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах».
9.8. Здійснюючи акцепт оферти, Замовник підтверджує, що ознайомився та погоджується з політикою конфіденційності, розміщеною на https://sleepinstitute.com.ua.
10. ФОРС-МАЖОР
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов'язань за Договором у разі, якщо невиконання зобов'язань стало наслідком дій непереборної сили, а саме: пожежі, повені, землетрусу, стройки, дій органів державної влади чи інших незалежних від Сторін обставин.
10.2. Сторона, яка не може виконати зобов'язання за Договором, повинна своєчасно, але не пізніше ніж за п'ять календарних днів після настання обставин непереборної сили, письмово сповістити іншу Сторону, з наданням ґрунтовних документів, виданих компетентними органами.
10.3. Виконавець не несе відповідальності за тимчасові збої та перерви в роботі інтернет-ресурсів Виконавця та спричинену ними втрату інформації.
11. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ І РОЗВ'ЯЗАННЯ СПОРІВ
11.1. Ця оферта діє з дати її укладання, якою вважається дата акцепту Оферти Замовником. Дописати про спосіб укладання договору , момент набуття чинності 
11.2. Усі суперечки та розбіжності, які можуть виникнути між Сторонами, будуть вирішуватись шляхом переговорів. Для сторін передбачено обов'язковий претензійний порядок врегулювання спору. 
11.3. Претензійний порядок вважатиметься дотриманим, якщо сторона, яка має претензії, направляти іншій стороні на адресу електронної пошти та дублюється в особисті повідомлення в Instagram вмотивовану претензію із зазначенням конкретних вимог. Термін розгляду претензії — 10 робочих днів.
11.4. У разі неможливості дійти згоди шляхом переговорів, Сторони погоджуються, що всі спори розглядаються в суді за місцем знаходження Виконавця.
12. ІНШІ УМОВИ
12.1. Послуги Виконавця не є освітньою діяльністю в порядку Закону України «Про освіту».
12.2. До відносин, що виникають у процесі укладання, виконання та розірвання цього Договору, застосовується чинне законодавство України.
12.3. У разі визнання недійсним будь-якого з розділів або пунктів цього Договору, це не припиняє дію інших положень та пунктів Договору, вони є обов'язковими до виконання.
12.4. Можливість скасування/ перенесення дати надання послуг встановлюється Виконавцем самостійно.
12.5. Виконавець або партнер Виконавця мають право видати сертифікат Замовнику.
12.6. Акцептуючи оферту Замовник також повністю погоджується з умовами видання сертифіката Виконавцем.
12.7. У разі виникнення спірних ситуацій з виконанням умов видання сертифіката Виконавець має право не видавати сертифікат Замовнику.
12.8. У разі успішного виконання умов видання сертифіката Замовником Виконавець або партнер Виконавця видає сертифікат Замовнику в електронному вигляді шляхом направлення на електронну пошту вказану Замовником.
12.9. Замовник підтверджує, що з технікою безпеки ознайомлений, знає як поводитись під час повітряної тривоги, та має самостійно подбати про безпеку життя та здоров'я під час зустрічі, а також під час подорожі до офлайн-зустрічі та після, а також самостійно дістатись до місця зустрічі.  
12.10. Всі додаткові витрати пов'язані з офлайн - зустріччю Замовник сплачує самостійно та окремо від послуг цієї оферти.
12.11. Виконавець чи його представники не несуть відповідальність за життя та здоров'я Замовника до, під час та після офлайн-зустрічі.
12.12. У разі участі Замовника в офлайн-зустрічі Замовник надає згоди на проведення фото і відеозйомки Виконавцем/ його представникам/ та подальше використання цих матеріалів у роботі Виконавця, в тому числі у комерційній рекламі.
12.13. Замовник підтверджує, що всі умови даної оферти йому зрозумілі й він приймає їх безумовно та в повному обсязі.
12.14. Ця оферта діє на території всіх країн світу та в інтерактивній інформаційній мережі Інтернет.
12.15. У разі, якщо після надання послуг Замовник надає Виконавцю відгук у текстовій формі, у формі відеозапису або у формі зображення, Виконавець має право використовувати цей відгук, у тому числі з комерційною метою (наприклад, для реклами та просування) без внесення плати за це Замовнику.
12.16. У разі визнання недійсним будь-якого з розділів або пунктів цього Договору, це не припиняє дію інших положень та пунктів Договору, вони є обов'язковими до виконання.
12.17. Можливість скасування/ перенесення дати надання послуг встановлюється Виконавцем самостійно.
12.18. Замовник та Виконавець мають право укласти додатковий договір, який доповнює умови цієї оферти.
12.19. До акцепту оферти Замовник може проходити співбесіду, якщо її запропонував Виконавець. За результатами співбесіди Виконавець має право відмовити Замовнику у проходженні програми, без пояснення причин.
12.20. Додаткові витрати Замовника для отримання інформаційно-консультаційних послуг — налаштування таргету, покупка платної реклами у блогерів та інші платні маркетингові інструменти Замовник оплачує самостійно та може використовувати в цілях даної програми, якщо вважає це потрібним.
12.21. Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання послуг Замовнику з причин, що не залежать від Виконавця, а саме: порушення постачання електроенергії, порушення роботи Інтернету, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника, збої в роботі служб e-mail-розсилки, у тому числі при попаданні листів Виконавця до теки «Спам». В такому випадку послуги вважаються наданими належним чином та підлягають сплаті у повному розмірі.
12.22. Вимог до рівня знань Замовника немає. Програма підходить як для вже діючих ФОПів, так і для новачків у ніші.
13. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП Пилипенко Дар'я ОлександрівнаІПН/ЄДРПОУ 3230320125 
IBAN - UA223052990000026005040132709
email: moc.liamg%40oknepylypgolonmoS

Made with